nedeľa 20. februára 2011

YMCA revival

Radio_head awards v Majestic music clube? Prečo? Prečo to organizátory presunuli práve do MMC? V čom to bude kvalitnejšie? To boli moje prvé myšlienky. Lístky som si kúpiť nestihol, Bratislava je ale malá zohnať sa dá všetko. Tak som teda vošiel dnu. Všade plno, využil som VIP listok a presunul sa na schody.
Ani som sa neusadil, radioheady skončili. Následovala 40 minútová prestávka. Čo teraz? Pôjdem hore do Hopkirku.
Na moje prekvapenie, stretli sa tam všetci hudobníci aj nehudobníci a navzájom sa spoznávali. Vonku ľudia fajčili a boli jednou nohou na odchode, vnútri na prízemí pri šatniach sa zad osviežovali čapovaným pivom na prvom poschodí bola Radiohead awards elektronická afterparty a na ďalšom poschodí Hopkirk a vedľajší bar.
Jednoducho obrovský komplex. Budova YMCA, stojaca na strategickom mieste nieje ešte využívana tak ako by mohla, aj tak ma ale tento piatok prekvapila. Akcia skončila nad moje očakávania. Tieto nezvyčajné priestory určite tvorili náladu všetkých.
Tak sa zdá že stará YMCA znovu po dlhšom období ožíva nielen pre mladých punkáčov a rockerov ale aj fanúšikov kultúry všeho druhu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára